7 روش آسان دریافت اقامت ترکیه در سال 2021
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

7 روش آسان دریافت اقامت ترکیه در سال 2021

ترکیه مثل کشورهای اروپایی، برای مصرف انرژی خیلی سختگیره و هزینه آب و برق و گاز اینجا بالاست. تنها گذرنامه خریدار مورد نیاز بوده وطبق وکالتنامه محضری خریدار به شرکت ما وکالت میدهد که انتقال سند بنام خریدار را بهمراه انتقال اسناد برق آب گاز تلفن انجام دهد. ارائه مشاوره حضوری تنها به افرادی ارائه میشود که شرایط اولیه و سرمایه اولیه مورد نیاز برای خرید ملک را داشته باشند. مشاوره تلفنی و حضوری در موسسه حقوقی سروش فردا رایگان است. از آغاز جنگ داخلی در سوریه که سال ۲۰۱۱ آغاز شد، ترکیه بیش از سه میلیون مهاجر سوری را پناه داده و به این ترتیب تنها کشوری است که پذیرای این تعداد پناهجوی سوری شده است. در این مرحله راهنمای خرید خانه در ترکیه و دریافت سند به این گونه خواهد بود که شما تنها نیاز به .برخی از اسناد و مدارک آن را برای درخواست و انتقال سند ملک (تاپو) در ترکیه دارید و همچنین به همراه داشتن گذرنامه معتبر الزامی میباشد. در این صورت شما نیازی به اثبات شرایط خود نداشته و می توانید ملک خود را قبل از 3 سال بفروشید.

{خرید خانه از ترکیه|خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید خانه درترکیه}

homeland خرید خانه در ترکیه با توجه به قانون قبلی خرید ملک برای اتباع غیر ترک برای خرید ملک و جهت اخذ اقامت نیاز به انجام مراحل انتقال سند ملک و مجوز خرید از وزارت نظامی ترکیه در ازمیر را داشتند که گرفتن این مجوز۶ هفته طول می انجامید اما حال این قانون توسط دولت ترکیه تغییر یافته است و سند زدن بیش از۳-۶ روز طول نمیکشد و نیازی به مجوزوزارت دفاع و عوارض نوسازی نخواهد بود. بنابراین نیازی به ارائه مدارک جعلی یا بی اعتبار به سفارت ترکیه توسط شما نیست! 11. کدامیک از املاک و مستغلات را میتوان در ترکیه خریداری کرد؟ ترکیه به شما دلایل زیادی را ارائه میدهد که چرا باید این کشور را برای خرید خانه انتخاب کنید، چرا باید در ترکیه ملک خریداری کنیم؟ البته این شیوه دریافت اقامت ، قوانین و محدودیت هایی را به همراه دارد. اگر شما به قصد سرمایه گذاری به ترکیه سفر نمایید و در این کشور با حداقل قیمت ملک در ترکیه مثلا 500 هزار دلار ملکی بخرید می توانید درخواست اقامت دائم این کشور را بدهید و حق شهروندی ترکیه را دریافت نمایید. این قانون برای همه روش های مهاجرتی صدق میکند. ما بهعنوان یک موسسه مهاجرتی باتجربه سالها، خریداران املاک اسپانیا را راهنمایی میکنیم.

مشتریان ما از کسی که به زبان مادری صحبت می کند و فرهنگ آنها را می داند خدمات دریافت می کنند. ممکن است برای یک تبعه ی خارجی به دلیل ندانستن زبان ترکی، تکمیل این فرآیند دشوار باشد. در صورتی که افراد دارای سرمایه بیشتری باشند می توانند از طریق ثبت شرکت نیز در این کشور اقامت دائم دریافت نمایند. این شهروندی به فرزندان زیر ۱۸ سال و همسر شخص سرمایهگذار نیز اعطا میشود. از بهترین نکات خرید آپارتمان در ترکیه این است که حتما لازم نیست فرد متقاضی برای زندگی در ترکیه ملکی را خریداری نماید. فراموش نکنید که برای خرید آپارتمان در استانبول بانک ها هیچ گونه وامی به شما پرداخت نمی نمایند. این گونه صاحب خانه شدن در ترکیه بسیار سودمند خواهد بود. زیرا حداقل قیمت ملک در ترکیه در این صورت برای آن ها بسیار کمتر خواهد شد. 1. آیا خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت از طریق آن واقعیت دارد؟ به منظور کسب اطلاعات از آخرین تغییرات و اخبار مربوط به خرید ملک در ترکیه میتوانید اینجا کلیک کنید و با ما همراه باشید. شاید این در نگاه اول موضوع پیش افتادهای باشد؛ اما زمانی که به کشور دیگری مهاجرت میکنید ممکن است دلتنگ یا خواهان چیزهایی باشید که در وقتی در کشور خود بودید به آن توجهی نداشتید.

• به یاد داشته باشید عوارض مالیات بر املاک و مستغلات در ترکیه 4.4% از ارزش کل معامله انجام شده می باشد. بزرگترین شهرهای ترکیه عبارتند از؛ استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا، آدانا و آنتالیا. سومین منطقه مشهور استانبول، منطقه بیلیک دوزو است. این شهر زمانی به عنوان منطقه فریجین نیز شناخته می شده است. در این صورت شما می توانید ویزای توریستی خود را به مدت 10 سال نیز تمدید نموده و در ترکیه اقامت نمایید. بعد از اتمام یک سال نیز در صورتی اقامت تمدید می شود که یک سال از اقامت قبلی در ترکیه گذشته باشد. بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند روش خرید ملک و دریافت اقامت را در نظر می گیرند. استاندارد خدمات درمانی خصوصی در ترکیه، که اغلب ارزان تر از بسیاری از کشورهای اروپائی است، در بیمارستان ها و دندانپزشکی های ترکیه بسیار بالا است. افراد بسیاری به این قصد در کشور ترکیه ملک حریداری می نمایند.

منبع: خرید ملک در محله های استانبول

 





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: